
اممم سلام به همهگی
خب بله آرزو برگشت=)
ولی خیلی تغیر کردم
بزودی 12 سالم میشه و امسال تیزهوشان دارم
بعد تیزهوشان فعالیتمو شروع میکنم
خب فقط یه بیو کوتاه بدم از خودم
ارزو
12ساله
22 فروردین<تولدمه>
ارتیست<دیگه نه ادیت میکنم نه مینپ میکنم نه از بیس استفاده میکنم هرچی از ارت میزارم خودم کشیدم البته تو دفتر>
نمونه نقاشیام

اممم خب دیگه نه ادم خشکیم نه افسرده نه شادو شنگول;)
دیگه کرینجم نیستم
راستی سال نوتونم مبارک D:
فقط همین دیگه..
به امید دیدار دوستان:)
ویرایش:
اینم وبلاگمه XD