ااممم دوباره سلام...

اممم سلام به همهگی

خب بله آرزو برگشت=)

ولی خیلی تغیر کردم

بزودی 12 سالم میشه و امسال تیزهوشان دارم

بعد تیزهوشان فعالیتمو شروع میکنم

خب فقط یه بیو کوتاه بدم از خودم

ارزو

12ساله

22 فروردین<تولدمه>

ارتیست<دیگه نه ادیت میکنم نه مینپ میکنم نه از بیس استفاده میکنم هرچی از ارت میزارم خودم کشیدم البته تو دفتر>

نمونه نقاشیام

اممم خب دیگه نه ادم خشکیم نه افسرده نه شادو شنگول;)

دیگه کرینجم نیستم

راستی سال نوتونم مبارک D:

فقط همین دیگه..

به امید دیدار دوستان:)

ویرایش:

اینم وبلاگمه XD

بکیلیک

[ یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ] [ 18:16 ] [ Artemis✨ ] [ ]
آخرین مطالب