نقاشیان منه بنده خدا <با کیفیت ععلا>

salut a tous

اقا ایده واسه پست ندارم گفتم نقاشیامو بزارم>:

نمیدونم ادیتا و ارتای قدیمیمو یادتونه یا نه ولی خیلی پیشرفت داشتم

بریم ببینیم

اینو گذاشته بودم

این ایده ای بود یه ارتیست بنده خدایی اینطوری نقاشی کشیده بود منو با توجه به اون ارت اینو کشیدم

این ارت ترید با رفیقم بود

اینم دیجیتالیش

دوسش دارم ولی یکم چاقه

فک نکنم ببینین اینا چین /:

این یکی از سکانسای فصل 2 ناکجا ابدا موعوده که من کشیدم تو دفترم

سر نورمن جر خوردم نمیدونم چرا /:

اینم یه ارت دیجیتال

از رو بیکاری کشیدمش /:

همین

بزودی مسابقه میزارم اگه میخواین شرکت کنین اماده باشین<:

salut<بای>

[ جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۲ ] [ 13:47 ] [ Artemis✨ ] [ ]
آخرین مطالب