
(اصلا حال میکنین چطور ابهت کاراکترارو به فنا میدم؟)
خب
نفس عمیق*
جیاثحصتصحشتصحمصخصنصاصنثحشنجشتشمش(رد دادن*)
امیدوارم همیشه خوشحال و سلامت باشی
و خیلی خوشحالم که تا الان دوست بودیم و امیدوارم دوستیمون همین طور ادامه پیدا کنه *-*
خلاصه که
تولدت مبارک!*^*
و اینکه...ببخشید این قد طول کشیدددددد کادو دیر تموم شدددددد

(سعی کردم خیلی موهای نورا رو تغییر ندم ولی...مستصجثاجش ببخشیدددددد)