Happy birthday nora-san! 🦦🎉

(اصلا حال میکنین چطور ابهت کاراکترارو به فنا میدم؟)

خب

نفس عمیق*

جیاثحصتصحشتصحمصخصنصاصنثحشنجشتشمش(رد دادن*)

امیدوارم همیشه خوشحال و سلامت باشی

و خیلی خوشحالم که تا الان دوست بودیم و امیدوارم دوستیمون همین طور ادامه پیدا کنه *-*

خلاصه که

تولدت مبارک!*^*

و اینکه...ببخشید این قد طول کشیدددددد کادو دیر تموم شدددددد

(سعی کردم خیلی موهای نورا رو تغییر  ندم ولی.‌..مستصجثاجش ببخشیدددددد)

[ چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ] [ 13:17 ] [ 🎶♬..ᥴꫝꫀ𝘳𝘳ꪗ..♬🎶 ] [ ]
آخرین مطالب